blir så förbannad.

vet ni vad som gör mig riktigt riktigt arg? när jag kommer på att jag glömt ladda mp3n precis innan jag ska åka och gymma! Alltså det är så sjukt irriterande, jag klarar mig inte utan musik, blir fan helt galen. Kan inte koncentera mig med en massa ljud omkring mig, hantlar som slås i varann folk som flåsar skitmusik från gymmets högtalare..gosh! Därför måste jag sitta och vänta en evighet på att den ska laddas så jag klarar mig en timme i alla fall på gymmet...låter som värsta dampungen eller nå men jag får bästa motivationen och kan koncentera mig mer på det jag ska göra när jag har musik! bra musik.

aja, inget att göra åt  nu..får väl städa lite under tiden istället. Men jag som var så satans taggad just i denna stund, fan undra om man ska ladda mobilen med en massa bra musik så länge? det borde duga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0