"don't you walk away from me"

Då har jag precis varit och sattit igång två maskiner nere i tvättstugan, känns skönt att få bort alla kläder, och att man får ha sina favorit plagg rena framför allt hehe. Tänkte sätta igång ett till avsnitt av TVD, förlåt om jag tjatar. Men jag tror att jag är besatt av den serien ;)..den är ju fan asnice, so don't blame me! haha

Hifa kommer hit senare och då ska vi åka och gymma tillsammans, ska bli svinskoj ;D. Idag blir det ben, ska köra hårt med Hifa,men inte för hårt eftersom hon aldrig styrketränat förut då måste man värma upp kroppen och vänja den vid det. Sen om ett tag kommer hon vara lika stark som jag.

Berättade aldrig att jag slog mitt rekord i marklyft i lördags. 85 kg och jag gjorde fem reps..grymt stolt!! :) Sen igår tränade jag ju på 50 kg i bänkpress, ökade alltså fem kg mot förra veckan. Känns jävligt bra! Och tjejer, mina bröst, dom sitter kvar! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0