Fredag

Då sitter jag här än en gång och säger att det är fredag, jag säger ju att veckorna går fort. Kan inte fatta hur fort det här året har gått..pjuu man måste ju för fasiken få pusta ut lite! Steg i alla fall upp för ett tag sen, låg och myste ett tag innan vi steg upp för att Emil skulle åka och jobba, var och duschade så nu känner jag mig fräsch..ska jag erkänna så duschade jag aldrig igår efter gymmet och solningen. Haha, älskar att vara ofräsch ibland ;)..don't blame me! Tänkte ta och göra mig frukost och se på gårdagens avsnitt av paradise hotel. Fick tag i ett pass idag, jobbar som igår mellan sex och kvart över tio. Suger att jobba så sent på fredagar, men jag ska ju ändå inte göra något annat speciellt och Emil jobbar till nio så.

hörs sen :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du som ?:)

2009-11-27 @ 10:58:45
Postat av: Carro Häggström

Var in på Hms hemsida idag och då hade dressen kommit in i small, så beställde den direkt :p Kunde inte vänta kännde jag^^ hehe.. då får jag bara hoppas att jag kan ha den i small :) Nog för att jag inte lär få igen den över stormagen nu, men har ju köpt den tills att ha efter jag vart gravid :) Hoppas då bara den inte är för stor :)

2009-11-27 @ 11:18:16
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0