godmorgon!

Då var det dags för ännu en arbetsdag, som börjar lite tidigare men som ändå avslutas sent. Men massa pengar ramlar in under mina nio timmar och det är gött. Sitter precis och äter frukost, några skivor melon, två rostade mackor och en kopp te. Förövrigt är jag färdigfixad, ska bara äta upp frukosten och sen drar jag och jobbar. Tror jag ska träna efter jobbet kväll, beroende på hur trött jag är..men jag får alltid träningssug sent på kvällen så vi får se. Tar i alla fall med mig träningskläderna så man är förberedd. Idag ska även Hifa med och träna, ska vara hennes PT ett tag framöver då hon vill komma igång med träningen, och jag tycker det ska bli kul att lära upp samtidigt som man får sällskap på köpet ;D.

frukosten, sen jobbet! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0