Goodmorning!

Ännu en ledig dag. Sköönt som bara den! Jag älskar att få vara för mig själv och få göra det jag känner för i min takt..slippa stressen, äta frukost i lugn och ro, åka och träna när man känner för det och ligga i soffan och se någon bra serie i timmar om man vill de. Har sattit äggen och koka, dom blir gamla idag så man måste ju äta upp, onödigt och slänga. Sen tänkte jag gå ner till tvättis och se ifall det finns någon ledig tid, hann ju som sagt inte tvätta kläderna igår utan allt annat. 

nåväl vi hörs senare :). 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ägg håller flera veckor efter bäst före datumet! =)

2009-11-24 @ 12:54:16
Postat av: maddiis

Precis, de håller superlänge, ett tips så du kan se om de är dåliga: Håll ena sidan av ägget mot läppen, känn i fall den är kall eller ändrar och ger lite värme mot läppen, och så kollar du andra sidan för samma, en sida ska vara kall och ena varm, då är de bara att äta ! :)

2009-11-24 @ 14:53:23
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0