I'm back!

Hallå hallå i blåbärsskogen..eller säger man lingonskogen? äsch, never mind.

Kom precis tillbaka från gymmet, nu ser ju ut som en kräfta med grova axelmuskler. Snyggt va? not so hot. Det gick rätt bra att träna även fast Emil inte var där och hjälpte mig, behövde någon som passade men man får ju göra det bästa av situtationen, det gick bättre än jag trodde att det skulle gå. Dock ingen ökning, men jag är ändå supernöjd med min insats, är så taggad på att bli BIFF. Missförstå mig inte, jag ska inte se ut som ett anabolaoffer, lovar! Usch, det är ju skit fult på både tjejer&killar, att inte ha nå fett och bara muskler..blä för det. Ingen hiss, det blir en diss.

Tänkte ta och göra mig lunch/middag, tror det blir greeksallat, mums. Har blivit en såndär salladsmänniska igen, igår åt jag ceasarsallad till lunch på jobbet, och oj oj oj så gott det var! Näpp, har inte tid att sitta här, bäst att sätta igång så man slipper stress sen.

Axlar/Nacke
Militärhantelpress 1x5 17,5 kg 1x3 17,5 kg 1x7 15 kg
Stående hantellyft åt sidan 1x8 7 kg 1x7 8 kg 1x10 5 kg
Stående viktlyft framåt 2x10 10 kg
Skivstångsshurgs 1x8 65 kg 1x5 70 kg 1x7 65 kg
Upprätt rodd 1x8 40 kg 1x6 45 kg

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0