Lördag

Idag är det träning som gäller :), steg upp just efter tio senare gjorde vi frunch, det är viktigt att äta ett ordentligt mål när man ska styrketräna, då orkar man mer. Vi åker väl iväg på ett litet tag, idag ska jag köra rygg och något annat, får se vad det blir..har rätt mycket att välja på då jag inte tränat på tre dar. Längtar efter att få lyfta lite skrot, har varit borta från gymmet alldeles för länge nu! Ikväll blir det tydligen fest, Alexander är påväg hit och han tyckte att vi skulle hänga på, så jag tänkte: varför inte? Äsch, man får ta det lugnt, inte dricka sig askalas, dessutom börjar jag jobba klockan tio imorgon..nej gud inge fest hela natten lång inte.

Tänkte sola idag också så man är brun till ikväll ;), drar på systemet direkt efter gymmet..sen hem duscha och göra sig klar och sedan åker vi till stan och uträttar lite ärenden. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0