Måndag!

Det känns inte som måndag, kan nog bero på att jag jobbat hela helgen, men det är faktiskt rätt skönt man slapp känna den där söndagsångesten, ja ni vet när helgen har gått alldeles för snabbt och att imorgon börjar man jobba igen..den ångesten. otroligt skönt att slippa! Jobbar idag också och glad är jag för det, I need money. Alla jag kan få. Sitter just och äter frukost, te och skorpor, så jävla gott! ursäkta mitt ordval. Börjar jobba klockan tolv så jag har gott om tid på mig tills jag ska åka iväg. Har hunnit duscha och klä på mig, det enda som återstår är att jag ska sminka mig och sätta upp håret i en toffs på snedden..det har jag varje dag nuförtiden. I think it is kinda cute.

once a man told a girl "you should be a model". And guess what? That girl is me. Och vet ni en annan sak? Det kan jag hålla med om, jag är snygg och skulle nog passa som modell. Why not?

ska se ensam mamma söker nu på webben, ha en bra dag. vi kanske hörs ikväll efter gymmet :). hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0