måndag

Goddagens! Som vanligt är jag ledig, börjar bli lite less på det men jag klarar verkligen inte av att gå till mitt andra jobb. Då trivs jag hellre med att vara hemma. Usch, ingen kan få mig att gå tillbaka dit! Nej nej. Har hunnit med ganska mycket under dagen, dammtorkat och dammsugit lägenheten, diskat och gjort mig själv i ordning. Klockan är ju bara två liksom :)..ska skura och ställa allt till rätta senare, behöver åka och köpa skurmedel för att kunna skura så jag tar det senare! Ska även in till stan en sväng, inte shoppa utan lämna tillbaka ett par skor och en stickad tröja som jag tänkt göra ett par dar nu men idag måste jag göra det annars måste jag behålla dom och det vill jag INTE ! Tänkte åka och träna direkt efteråt, köra ett kort konditionspass samt styrke och senare ikväll ska jag testa gå på box..om jag hinner annars kör jag egen konditionsträning såklart :). Orkar inte anpassa mig efter en massa tider, kommer få en hjärtattack inom en kort tid om jag fortsätter stressa som jag gör. haha!

Halloween då, ja jag hade riktigt kul! Festen var lyckad, det var lagomt mycket folk och vissa blev som vanligt fullare än andra. Det var helt klart RÖJ här hemma :). De flesta var utklädda, de som inte var det hade väl inte förstått 'alla ska vara utklädda'. Men det var kul ändå! Festen slutade väl lagomt vid fyra-tiden, helt perfekt! Ska lägga upp bilder senare i veckan..är jävligt seg när det gäller sånt, har ju ännu inte lagt upp bilderna sen förra helgen. Men någon dag, kanske ikväll om jag hinner..

nepp, nu ska jag börja med att gå och PANTA, sen åka in till stan och uträtta mina ärenden, därefter åker jag och tränar, sen hem och laga middag&städa färdigt..nepp hörni vi ser ju vad som sker efteråt nu måste jag i alla fall dra så jag inte fastnar här resten av dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0