Mums!

Har precis blivit klar med maten, plus att jag har diskat all disk! Tog precis första smakbiten, och det smakade himmelskt gott! se så gott..


perfekt kryddning och lagomt mycket citron i salladen...göttigött!

Träningen idag gick jättebra, började såklart med styrken när jag kom till gymmet. Körde biceps och triceps samt 75 minuters kondition. Fastande på cykeln när jag satt och pratade med tjejen som jag glömde fråga namnet på haha. Var i alla fall sjukt svettig när jag gick mot omklädningsrummet, tog även en promenad hem. Fan, jag säger ju att jag blev på hugget efter peppsamtalet med tjejen utan namn, är extremt taggad inför gympasset imorrn ;).

Biceps

Växlande hantelcurls 2x6 12,5 kg 1x1 10 kg
Sittande curlsstångscurls 1x10 9,5 kg 1x7 12 kg
kommer fan inte ihåg om jag körde en tredje övning :S...

Triceps

Pushdowns 1x10 30 kg 1x4 50 kg 1x7 45 kg
Tricepsextension 1x10 30 kg 1x8 35 kg 1x4 40 kg

cyklade 75 min och gick hem, tog väl ungefär en kvart för att jag gick i rask takt! Nu ska jag fortsätta äta sen duscha av mig och därefter åker jag och jobbar !! Hej hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0