seriedag.

Idag har det verkligen varit en dag för serietittande, har sett alla avsnitt av paradise hotel, sett plastikkirurgerna, the vampire diaries..och det har varit supermysigt att titta på några av mina favoritprogram/serier. Träningen idag gick lite sisådär, var rätt trött under passets gång vilket säkerligen kan bero på att jag degade framför tvn hela dagen innan gymmet och då är det lätt hänt att kvällen blir seg. Men man försöker ändå alltid göra sitt bästa och peppa sig själv ändå :) Alla gånger på gymmet kan inte vara perfekta! Vilket är något man lär sig med tiden. Körde ben och vader, ökade endast i en övning som var benpress, men det är också en övning som är lätt att öka i och som är lättare att köra med tyngre vikter, men jag gillar den övningen, för man får verkligen ta i och ge allt, den känns jobbig&rolig på samma gång. Dock var inte benpasset lika uppskattat idag som andra dagar..men jag kommer igen och nästa vecka ska jag göra bättre ifrån mig :). Det var kul att Hifa var med och tränade, körde lite smått med henne, hon försökte smita iväg och sola, men jag lät henne inte slippa undan. Har hon bett mig om hjälp så är hon fast i mina klor! mohaha.
Ben
Knäböj 1x5 65 kg 1x4 65 kg 1x5 60 kg
Utfall 2x7 15 kg (hantlar)
Hacklift 2x7 35 kg
Benpress 2x7 130 kg

Vader
Sittande vadpress 1x5 40 kg 2x7 35 kg
Stående vadpress 1x8 (4) 1x10 (5)

Nu har älsklingen kommit hem så nu ska jag bannemig umgås med honom. Ni får han en fortsatt trevlig kväll!

Pussinuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0