Söndag!

hallå hallå, det känns som att jag aldrig kommer igång med skrivandet här på bloggen igen..men jag hinner fan inte, jobbet och träningen tar upp mycket mer tid än man kan tro och sen när man väl är hemma och har tid så vill jag hellre umgås med Emil :). Men det förstår ni säkert. Jag skriver så ofta jag kan.

Idag är det söndag, veckorna går helt sjukt fort och snart är det första advent..och snart är det JUL! Längtar extremt mycket upp och helst till snön. Hatar att det inte finns någon snö här..det suger verkligen älgballe! Skulle göra allt för att få lite snö här. Nåväl, ska snart iväg och träna, blir att köra ben och sen lite kondition beroende på hur mycket tid jag har, tänkte hinna sola idag också, börjar få färg nu så då måste jag bygga på så det håller sig hela vintern ;)..ogillar verkligen att vara blek. Det är ju tur att det är gratis att sola när man har gymkortet annars hade jag nog aldrig solat. Inte mer än en gång i månaden i alla fall. Efter gymmet ska jag hem och duscha och sen ska jag åka iväg till Mia&Mirja på lite fika och skitsnack! Har ännu inte varit och hälsat på hemma hos dom så det är på tiden att jag pallrar mig dit! Blir väl där resten av eftermiddagen/kvällen, men måste vara hemma just innan tio för att Emil glömde sin nyckel i morse :P!

aja, nu måste jag gå ner till bussen. usch det ser kallt och äckligt ut ute..hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0