Sunday!

Goddag :), helgen har varit helt perfekt! Hade en jättetrevlig kväll igår. Den började på Tyrol där vi hade julbord med jobbet. Maten var himmelsk! Helt sjukt mycket mat, det fanns allt mellan julskinka, bäver och tjäderhjärta..men så feg som jag är höll jag mig till gamla hederliga köttbullarna och prinskorven ;). Vi hade jättetrevligt i alla fall, skippade efterrätten eftersom jag måste lära mig att kontrollera mina behov av sötsaker, sen drack man ju en hel del alkohol också, så det fick räcka! Efter att ha suttit där ett par timmar var hälften av gänget borta, så vi som var kvar bestämde oss för att åka vidare och festa. Hamnade på Debaser (som förövrigt sög), gick in och drack en cider och sen åkte vi vidare, tur var ju det, för jag kände inte alls att jag passade in där :P. Vi åkte vidare till viperroom, där har man alltid kul så det var bra att vi åkte dit..svinskoj! Emil och Mattias kom dit senare också, men vi åkte hemåt ganska snabbt efteråt att dom kommit. Men det var i alla fall en helkul kväll!

Är inte alls bakis idag, vilket är sjukt skönt..hatar att vara bakis, man är mest seg och trött, men det hör till! Steg upp runt halv två, har hunnit äta omelett och broccoli (måste vänja mig vid att inte äta skräpmat varje gång man varit ut), sett på South Park och myst bara :). Vi ska gå ner och handla lite till middagen och mysa på hela kvällen. Det är ju första advent idag också, hade först planer på att ha glögg och julfika men jag orkar inte och känner mig inte alls sugen :). Så vi ska bara tända första ljuset, kan var mysit det också!

Nu ska jag gå och mysa ner mig i Emils famn, ha en bra första advent :)..det ska jag ha!


bild hämtad från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0