torsdag

Gud det är ju helt sjukt hur fort veckorna går, hinner knappt blinka så är det helg igen. Men för mig är det ju inte helg på 'helgen' utan jag är ofta ledig under veckorna vilket är rätt skönt och bra. Man tjänar liksom mer pengar på helgerna, toppen, inte sant? Idag är det i alla fall jobb som gäller, tro inte att jag latat mig under dagen bara för det, nej nej. Jag har varit så flitig och städat/skurat det jag inte hann för någon dag sedan, sen har jag även tagit mig an den enorma tvätten som tyvärr inte blev klar :(..men får ta det någon annan dag istället!

Sitter och äter lunch precis, omelett och keso. Bästa protein-måltiden och gott är det! :) Duschade för en stund sedan också, så när jag ätit klart min ska jag gå och sminka mig snabbt och sätta upp mitt blonda hår sen åker jag iväg vid halv tre..slutar klockan åtta så förhoppningsvis hörs vi ikväll :). Har varit lite slarvig med bloggen på senaste, men jag kan lova att mig kommer ni få se mer av!

och jag har inte lagt upp bilderna än..men snart så ;) PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0