jag fryser om mina fötter.

Sitter här med pippilotterna och fryser om fötterna, kanske för att jag precis legat och sett på 90210 och inte rört på mig. Men snart så blir det full rörlighet. Ska nämligen iväg och träna på ett litet tag. Idag ska jag köra bröst&mage..ska bli riktigt skönt. Stoppade i mig allt för mycket onyttigt denna helg så nu blir det nyttigt fram till typ fredag..haha. Fest till helgen igen då Amanda och Viktor kommer på besök, redan på onsdag till och med och dom stannar resten av veckan. Känns som att man har gäster här hela tiden, superskoj är ju de :D!

Nu ska jag slå igång lite musik så man blir pigg..ett tips på bra uppiggar låt är David Guetta-When love takes over



Hörs senare :).. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0