ledig..

..igen. Alltså, det har inte blivit mycket arbete på senaste tiden, visst är det skönt men man förlorar ju en massa pengar. Fast det är ju skönt. Haha. Tror jag har blivit lat, får inte såndär abstinens nå mer när jag inte jobbar utan jag tar det som det kommer och blir det inge jobb så blir det inte. Inge mer med det liksom. Men det är ändå skönt att få lite saker gjorda här hemma ibland, sen när man börjar plugga så kan det vara skönt att man är utvilad och inte helt sliten. Man måste ju kunna koncentera sig också.

Mina planer idag ser ut som såhär:

Städning lite smått här hemma. Skitigt efter helgen.
Laga Lunch.
Blogga. Sitta på Facebook.
Göra mig i ordning.
Sen åka och träna med hjärtat.

jag saknar dig Bobo. Kom hem nu :)! Aja, 5 timmar till sen får jag pussa dig min lilla bumbibjörn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0