Morrn Morrn!

Ställde klockan på 07.00 igår kväll och jag steg upp direkt utan att snoosa. Gud så duktigt av mig! Men ska jag vara helt ärlig så var jag faktiskt inte speciellt trött, det vara bara det att nog hade det varit skönt att sova kvar ett par timmar. Men så roligt ska vi inte ha det! Träning på hög nivå och då kan jag inte ligga och sova :)

Har precis sattit två ägg och koka som jag fint ska lägga upp på mina smörgåsar, sen ska jag dricka en kopp te till och det kommer sitta fint för jag är hungrig och fryser..brr det ser riktigt riktigt kallt och disigt ut ute. Nåväl, det är ju sånt man får ta. Måste gå och platta mitt hår nu, det ser ut som att jag fått en elchock eller något liknande haha..skriver säkert sen igen.

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0