nothing else matters

Kom och tänka på Metallicas låt nothing else matters, så jag slog igång den på en gång. Den är ju så fin! Och bra!

Har legat och tittat på lyxfällan på tv3 play, sen har jag sett fråga olle på kanal 5:s webb-tv och har just sett klart dagens avsnitt av Ensam mamma söker. Är bara lite trött, så det lär väl inte bli någon sömn på ett tag. Emil missade tåget så jag får vänta ännu längre tills han kommer hem. Vilket är tråkigt. jag saknar ju dig hjärtat, vill ha dig här nu! Buhu, det blev ju inte direkt bättre av att man såg ensam mamma söker..när dom kramades och myste. Ja, sånt kan faktiskt göra en avundsjuk. haha.

Har inte så mycket mer att tillägga..måste faktiskt erkänna en sak. Jag är jäkligt sugen på att träna..IGEN! haha, jag får aldrig nog av träningen, den betyder allt för mig! och Emil såklart, och familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0