Of

Ja igår slutade jag också sent och efter jobbet åkte jag direkt till gymmet och körde kondition. Brände bort hela 300 kcal så jag var nööjd! I alla fall, jag var hemma rätt sent då jag fick vänta på tåget en stund och sen var jag och handlade lite mat. När jag kom hem såg jag idol som jag självklart somnade framför. Haha, när jag vaknade så fattade jag inte att dom hade fått reda på vem som vunnit utan sa, hallå när får man veta? Emil ba, öhm har du sovit länge eller? Rabih och Erik gick vidare. Ah men det var ju förjävla bra, båda två var bäst igår. Älskar Eriks röst!

aja, har inte tid att sitta här måste gå och göra mig i ordning. Jobbar 10-20 idag. Vilodag på gymmet, vilket kan vara ganska skönt. Dessutom har jag fått ont i min fot igen..crap! Jag tror jag måste ringa farbror doktorn..nåväl vi kanske hörs ikväll om jag orkar och har lust!

todiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0