Tipp topp såhär på morgonkvisten!

Idag är jag glad. Inte av någon speciell anledning, utan jag är mest glad för att vara glad. Skönt va? Känner mig på riktigt bra humör, även fast det är kallt och tråkigt ute. För att göra dagen ännu bättre har jag redan ätit frukost, sattit på mig träningskläderna för att senare åka iväg till gymmet. Gud, jag längtar tills jag får träna ! Kan lova er att efter träningspasset är jag på ännu bättre humör ;)..det vill jag då lova er! Idag blir det ben och vader, min fot verkar ha blivit bra nu helt plötsligt, så jag ska ge benstyrkan en chans idag. Fasiken, jag kan ju inte hoppa över benträningen var och varannan vecka då får man ju inga resultat! Inga vettiga i alla fall.

Ska nog slänga på lite lugn kondition efter det, men bara så jag inte tröttar ut mina ben allt för mycket. För annars kommer det sluta med att jag inte kan gå på måndag och det är inte så härligt!

Ja dom har ju inte ringt från jobbet ännu så jag antar att det blev en ledig dag idag, skönt ändå :). Emil åkte till jobbet åtta imorse och jag hade mer än gärna legat och myst i sängen med honom. Aja, han kommer hem sex ikväll, så tills dess får jag klara mig utan honom. Jag kommer ändå ha fullt upp :).

Ska på banken och ta ut 3000 kr som jag ska lägga i min sparinsamling, köpa dom där förbaskade gymhandskarna och sen bara gå runt och glo :). Vilket kan vara trevligt de med! Sen ska jag hem, får jag lust att träna igen och klockan inte blivit allt för mycket så kanske jag åker och tränar igen. Vem vet? Annars är det disk som behöver diskas och städning här hemma.

nåväl ska gå och göra mig klar sen åker jag iväg :)


pigg och glad kexchoklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0