inte så nyttigt ..

jag blev less och kunde inte komma på vad jag skulle laga..helt fantasilöst av mig men jag värmde en färdigrätt som vi hade i frysen. Det var sjukt gott..hehe. Men kanske inte så värst nyttigt. Som tur var innehåller den inte tiotusentals kalorier utan endast 400 kcal och det är helt ok för mig. Speciellt efter träningen.

nu tänker ni säkert, alltså vilket jävla tönt som räknar kalorier. men vet ni vad? jag är mån om min kropp och vad jag stoppar i den. jag vill inte vara fet, men jag vill absolut inte vara översmal. och jag har inte bulimi, inte ens i närheten av anorexi så tänker ni något dåligt angående mina matvanor. cut it out tack =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0