lingongrova och kokt skinka

godkväll!

GUD så skönt det var att träna idag! En befrielse om jag får säga det själv. Det gick sjukt bra också, har ökat som fan i styrka och det är så himlans kul när man börjar se resultat ska ni veta! Körde rygg och mage idag, och jag är otroligt nöjd med min insats. Som jag förövrigt är nästan varje gång jag tränat. Men idag var det en extra nöjd Evin som gick hem från gymmet :). jippi hurray!

Rygg

Marklyft 1x7 80 kg 1x6 80 kg 1x7 70 kg
Stångrodd 1x7 45 kg 2x8 40 kg
Latsdrag 3x8 45 kg
Rodd 2x7 45 kg

Mage

Benlyft med hantel 3x10 5 kg
Sit-ups på boll 3x10 5 kg
Sneda benlyft 2x10

Har ätit tre lingongrova med kokt skinka just och det var sjukt gott...nu ska jag drömma mig bort och kolla på en massa skojjigt. hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0