måndag är här folket!

Godmorgon allesammans. Solen skiner och ja det är väl höst men det ser faktiskt hyffsat varmt ut ute idag. Tur är ju det, lite 'sommar' får man väl fortfarande ha tills den mörka hösten kommer och deppar ner alla människor totalt. Fast hösten kan faktiskt vara mysig också, särskilt när jag har min myspojke Emil vid min sida. Då man kan man bara mysa mysa på kvällarna med tända ljus och en kopp te. det är myspys det.

Känner mig frisk idag, lite snuvig med det är man alltid på morgonen. Har klätt på mig och kokat en skål med havregrynsgröt och kokat en kopp te. Mitt nya liv börjar idag. Skönt känns det, är less på all skitmat, eller vitt bröd och youghurt, man håller sig inte ens mätt på det. Gröt är mycket bättre, håller liksom i längden. Jag kan hålla mig mätt på det i säkert 6 timmar innan magen börjar kurra och det är riktigt bra! Istället för lingonsylt har jag kanel och självklart lättmjölk. Helt plötsligt blev det mycket nyttigare! wihoo.

Äsch sitter och skriver en massa svammel nu, måste göra mig i ordning också. Åker iväg om drygt en timma till jobbet, efter jobbet blir det gym och jag längtar jättemycket! Hoppas alla får en bra dag :)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0