måndag..ruskigt väder?

Godmorgon då, nu var helgen över också. Wiho det är måndag. Men min helg är inte direkt över, jag är ledig idag med. Har inte jobbat mycket den senaste tiden, men det känns som att man ibland behöver vara ledig också. Idag ska blir en träningsdag. Hade tänkt mig en promenad här snart, vädret är lite ruskigt men gårdagens avsnitt av Ensam mamma söker kanske gör vädret bättre. Vi får väl se helt enkelt! Sen efter promenaden ska jag äta, fast är hungrig nu..ja jag ser väl hur jag ska göra. Ska städa idag också, promenera en gång till och självklart blir det gymmet för mig.

Lördagskvällen i uppsala var helt Ok, träffade en massa trevligt folk på en inflyttningsfest sen for vi vidare på en nyöppnad krog inne i stan. Hade faktiskt väldigt trevligt, och vissa blev en aning för fulla ;) (inte jag) ! Kom hem sent igårkväll och smaskade på en massa gott, bland annat marabou sommar. Jag vet, jag är helt besatt. Men den är så sjukt god. Kan inte sluta.

äsch Ensam mamma söker var det.. hej å hå!


Kalas.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0