mums...

Godmorgon, idag är det tisdag. Skönt va? Jag är helt utomordentligt pigg, och för andra dagen i rad vaknar jag innan klockan ringer. Riktigt härligt må jag säga. Igår kväll när jag skrivit mitt sista inlägg gick jag och la mig på soffan intill Emil. Jag var så sjukt trött och däckade i princip direkt, det bästa som finns är nog att somna framför tvn speciellt när Emil ligger tätt intill, så mysigt :). Har i alla fall sovit drygt 10 timmar inatt så nu är jag utvilad och fit for fight för en ny dag med nya tag och ännu en dag på Mitt nya liv! Hittils har det gått bra, jag har hållt mig i skinnet, igår vart jag jättesugen på en potatisbakelse som bara låg och suktade i köket. Gick in dit, tittade på den och sa till mig själv 'NEJ, Evin nu får det faktiskt vara nog' så jag vände mig om tog istället ett glas ur skåpet och blandade mig ett glas fun light. Vips så var sötsuget borta, bra jobbat!! Det var tur också att jag somnade nästan direkt för vem vet, jag kanske hade blivit sugen igen på något gott? Det hade ju varit förargligt.

nåväl idag jobbar jag mellan elva och sju, efter jobbet skall jag åka direkt till gymmet och köra rygg och mage tror jag. Jag kanske slänger på lite kondition idag men vi får helt enkelt se hur död jag är under passets gång. Har precis ätit klart min frukost som bestod av 2 ägg och en skål keso, är inte riktigt mätt så jag ska nog gå och ta mig lite mer keso minsann. Annars är jag så gott som klar, har packat väskan, sminkat mig, klätt på mig. Det enda som återstår är att borsta tänderna, sätta parfym och platta till luggen litegrann.

Yes, skönt med en ny dag. Idag är jag glad och superhajp! Kan inte dagen gå fort så jag får träna snart?

Förresten, i februari kommer jag mest troligtvis att påbörja min utbildning som personlig tränare. Vet ni hur glad jag blir när jag tänker på det? Eftersom jag älskar träning och allt som har med det att göra, så är jag bombsäker på att det är ett yrke som passar mig och som jag kommer trivas med. Den utbildningen tar endast ett halvår, så nu är det inte länge kvar tills jag nått mitt mål här i livet.

måste gå och fixa det sista, hoppas alla får en underbar dag. Vi hörs ikväll!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0