To tired to write..

Igår när jag kom hem efter halv elva var jag alldeles för trött för att skriva. Dessutom satt älsklingen sött och väntade på mig i soffan, och då kan man ju inte motstå att mysa ner sig framför tvn med världens sötaste <3. Vi såg idol och sen gick vi och la oss. Idag vaknade jag pigg *host* och glad runt halv åtta, egentligen ville jag sova men jag behövde stiga upp om jag skulle hinna träna innan jobbet. Så nu sitter jag här, nytränad nyduschad och äter mina lingongrova med ägg på..MUMMA! Hann inte med kondition nu på morgonen då jag börjar elva och ska iväg om en halvtimma..så tror jag ska och konditionsträna efter jobbet. Bara en snabbis men i alla fall så jag får det gjort. Men det beror helt enkelt på hur trött jag är. Körde biceps&triceps idag, ökade i de flesta övningarna och jag är grymt nöjd. Fan, jag får så mycket mer motivation till att träna just bara för att jag blir starkare för varje vecka som går. Det är en härlig känsla!! Börja träna du med och få en härlig självkänsla ;)!

Dagens träning

Biceps
Sittande hantelcurls 2x8 10 kg
Stående hantelcurls 2x6 12,5 kg (ökat 2,5 kg hela reps)
Curlstångcurls 1x4 22 kg 1x7 19,5 kg
Dubbel bicepscurl 1x7 15 kg (ökat med 2,5 kg)

Triceps
Smal bänkpress 1x6 40 kg 1x8 35 kg 1x7 35 kg (ökat med 5 kg)
Tricepsextension med handtag 1x10 35 kg 2x8 40 kg (ökat med 5 kg)
Sittande hantelpress bakom huvudet 1x10 10 kg 1x7 15 kg

Klart för idag, slut för idag..nu måste jag gå och göra mig klar sen bär det av mot jobbet. Jobbar 11-20 ha en bra dag! :) Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0