yes!!

My beautys are here to stay! Fanns knappt några 36:or kvar i butikerna här i Stockholm så jag var bara tvungen att beställa dom. Har tittat på dom ett ex-antal gånger i butik och till slut när jag skulle köpa dom fanns det inte kvar i min storlek. Men nu så, nu har dom kommit hem till mig och här ska dom stanna! Och kommer användas FLITIGT under hösten och kanske vintern..

ska inviga dom idag...mmh...ååh! Tänk att ett sms och ett par skor kan göra en så glad? Ja, det är ju helt underbart.


DinSko 599:-

ska även passa på att lägga in mina andra boots som jag köpte på skopunkten för någon dag sen..kan säga samma sak om dom. I love them! grr..


Skopunkten 399:-

Klockan som jag köpte till mig själv i present..298:- Ur&Penn








Kommentarer
Postat av: sandra

jag har köpt samma klocka ;)

2009-09-29 @ 15:05:45
URL: http://sandrrrra.blogg.se/
Postat av: Karin

Men ååh vad snygga skor!!

Och shoppingsugen blev jag :p

2009-09-29 @ 20:06:20
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0