årets första tur på cykeln!

Fyfan vilken skön promenad det vart. Är glad över att jag än en gång gick ut och promenerade, för det behövdes verkligen. Känner mig som en helt annan människa. Tog en lagomt lång prom och sen gick jag förbi mamma en sväng. Toapappret var slut och sjävlklart finns det alltid hos mor min. Tur är ju det! Orkade dessutom inte åka och handla så det var perfekt. När jag skulle hem bestämde jag mig för att sno hennes cykel, tänkte att det är bra för då kan jag cykla till gymmet imorrn istället för att gå. Det var fan riktigt skönt att cykla, det var ett väldigt bra tag sen och på något sätt känner man sig fri. Haha, fan vad det lät wierd. äsch, nu ska jag försöka få Emil från datorn så han kan förflytta sig till mig så vi kan mysa här istället. låter myyycket lockande! kanske blir en film eller någon serie.

Fast ska jag vara ärlig så känner jag mig helt slut! Har ju ändå varit ute och gått fyra gånger idag och det kan ju bero på det. Men jag har ingen lust att gå och lägga mig för det känns ganska meningslöst på något sätt.

och vet ni vad? jag vill ha ett jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0