been busy until now!

hallå hallå. idag har jag varit upptagen till nu så jag har inte hunnit blogga. steg upp efter åtta och började städa direkt, det såg ut som 'hej kom och hjälp mig&jag KOM' så det behövdes..Karin kom hit just innan tio och vi satt och snackade medans jag åt frukost. efter en stund bestämde vi oss för att gå på en långpromenad och det satt riktigt fint! himla skönt att få prata av sig, sen har vi inte umgåtts på hur länge som helst, så det var på tiden att vi gjorde det! Tack för en trevligt dag min vän! Det måste göras om :)

Nu sitter jag och äter lunch, pytt-i-panna med ägg och tänkte slå igång ett avsnitt av Vampire Diaries. Sen är planen att jag ska gå till mamma en sväng och städa lite åt henne tänkte jag! Så snäll dotter som jag är.

har inte så mycket mer att skriva nu men vi hörs sen ;)

Kommentarer
Postat av: Amandusmelisa

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-03-16 @ 15:36:01
URL: http://amandusmelisa.blogstie.com
Postat av: Amandusmelisa

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-03-16 @ 15:36:11
URL: http://amandusmelisa.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0