de sket sig

jag bestämde mig för att ändå åka och gymma, men sen när jag var vi parkeringen kom jag på att jag hade glömt pengar. behövde det till parkeringen eftersom det kostar att parkera i princip överallt i hela luleå. nåja, men jag gick hemåt igen och nu orkar jag varke gå ut och gå lr åka till gymmet. tror jag ska slå igång Alvin and the chipmunks nu så jag är sysselsatt. funderar även på att värma lite lunch..magen börjar kurra.

förresten, jag har inte snusat igår och idag..känner suget men jag ska sluta snusa nu! det funkar inte, usch och blä. det är bara för män. visserligen har jag sagt det många gånger förut men inte riktigt lyckats hålla mig ifrån det. nåja, en vacker dag är jag fri från det.

film vare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0