det här tycker jag inte om nu. jag vill inte ha det så här nå mer.

-att jag gått och blivit lat..again
-att jag har alldeles för lite nya plagg i garderoben
-att min lår börjat bli feta
-att mitt hår är slitet och jag behöver en klippning nu!
-att min utväxt är äcklig
-att jag skulle sluta snusa, men här sitter jag igen med en snus under läppen
-att jag är pank
-att jag är arbetslös
-att jag inte kan resa iväg NU även fast jag vill det mer än något annat
-att min mage inte är som den brukar vara
-att jag snart ska ha mens
-att klockan snart är tio och jag känner att min dag bestått av meningslösa ting

FYFAN VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ DEN HÄR SKITEN! TO Hell with this.

Det finns mycket man "ångrar" men det finns också mycket som man på samma gång INTE ångrar. Men just nu känns det bara pissigt och förjävligt. Min motivation som jag en gång hade finns inte där nå mer. Jag blir äcklad av att ens tänka tanken på hur jävla lat jag har blivit. Min trötthet kommer sakta men säkert krypandes och drar ner mig mer än någonsin. Mitt hjärta värker pga att jag inte har känt mig glad och lycklig på flera månader. Det gör så jävla ont.

fan vilket äcklig deppigt inlägg. så nu tackar jag för mig och säger ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0