det märks att man inte tränat på lite mer än en vecka.

Halloj alla glada! Idag steg jag upp vid tio, hoppade direkt in i duschen och sen gjorde jag mig i ordning. Tog bilen in till stan för att luncha med Mami på Ban Thai. Och som jag längtat! Älskar thaimat nå så grymt och det var jättegott och trevligt. Det är väldigt sällan vi gör något tillsammans så det var på tiden! :)

Har precis kommit hem och nu har jag inga planer på vad jag ska hitta på resten av dagen. Kanske gör ett ryck och börjar städa lite här hemma för det är fullt med hundhår i hela lägenheten eftersom lilla Bosse har varit här i helgen. Sen är det fullt med disk sen igår..

Skulle behöva gå ut på en promenad för det märks att jag inte tränat på länge nu. Känner mig helt seg och jävlig.

nanananaaaaaa...shorty got me singing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0