Guuuud vad sköönt det var!!

Är tillbaka från en riktigt lång och härlig promenad på 75 minuter! Det var inte meningen att den skulle bli så lång, men det var så skönt ute och då hade jag ingen lust att gå hem. Åt en halv banan innan jag gick så hade ingen hungerkänsla på vägen. Man är ju helt svettig också, men då känns det att man varit ute och gått, det ska kännas! ;) Gjorde precis i ordning lite gröt som jag ska äta nu och så tänkte jag se på Melrose Place.

Har planer på att dra och styrketräna sen, men vi får se om jag gör det nu eller om jag tar det ikväll istället!

Kommentarer
Postat av: bella

gött å gå promenad ju :D! får jag nog med ta och göra nu xD kram på dig!

2010-04-13 @ 13:49:02
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0