jag är stolt över mig själv, för jag tog mig ut på en riktigt uppfriskande promenad.

Sådär promenad nr 2 avklarad. Shit vad stolt man kan vara av att bara ha åstadkommit en sån liten grej som man ibland kan tycka är stor. Men jag är glad över att jag gick ut, känner mig mycket piggare och gladare nu! :) Riktigt skönt. Vi hade tänkt spela kort nu, men kortleken är spårlöst försvunnen så det kanske blir ännu en omgång i monopol? haha. Fast jag kommer säkert förlora IGEN. Men det kan ju vara kul att spela i alla fall.

Ikväll ska jag bannemej iväg och lyfta skrot på gymmet. Jag behöver det, måste peppa mig själv men det är svårt. Men som jag alltid har sagt, ingenting är omöjligt och det går bara man vill och har disciplin! Även fast motivation inte alltid är där. Men för att få motivation måste man börja någonstans. Så ikväll är det jag som står och skriker och svettas på gymmet. För jag vet att jag kan, bara jag vill! sådeså. Man kan ju inte alltid vara på topp, dessutom vet jag att bara jag kommer igång så kommer det gå snabbt och då jävlar är jag redo för beach 2010. Jag ska allt visa er! Ni som läser det här får gärna kommentera, får pepp bara av en liten kommentar.

nu ska jag gå och fråga André vad han vill göra, annars kanske jag går hem. måste börja med middag på typ två timmar så Emil får sig nå mat efter jobbet. ska göra torskgryta med curry i&ris, riktigt gott och nyttigt.

fifan, nu blev jag taggad. är skitsugen på att sticka iväg till gymmet NU NU NU! tror dessutom jag ska börja träna på dagarna. det är då jag är peppad som mest och det är bara onödigt att skjuta upp det till kvällen för det är ju då man är som segast. men men, nu har jag skrivit allt för mycket!




Kommentarer
Postat av: Vaha

Kriga på! Ibland är det jobbigt som fan. Jag hade själv svååårt att gå upp och gymma!

2010-04-21 @ 15:09:38
URL: http://vaha.blogg.se/
Postat av: emilie

Duktigt där! Jag älskar också att promenera, det är så lugnande och uppfriskande. :)

2010-04-22 @ 09:51:14
URL: http://emiliereuterkloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0