lite off.

Har ingen blogglust denna vecka så vi kan väl kalla det bloggtorka! Har tvättat klart och nu har jag fixat lite i garderoberna som såg ut som 'HEJ KOM OCH HJÄLP MIG' och jag KOM! Hur som helst, älskling står och kockar i köket medans jag latar mig här i soffan, egentligen så förtjänar jag det medtanke på hur många varv jag sprungit i tvättstugan. Det tar på ens krafter ganska så mycket! Har även varit en sväng och skickat iväg ett paket och sen varit och handlat med mor på kvantum.

ja, det var väl typ det mest ointerssanta inlägget hittils i min blogghistoria. men som sagt, jag har bloggistorkis!

ingen träning på länge och det suger verkligen. men förhoppningsvis är jag frisk på måndag för att köra igång! här måste tränas bort flärro och jag måste bli fit. sommaren närmar sig..jag vägrar se ut som en valross på beachen.

THAT'S IT!

give me summer.


se så brun jag var...GRR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0