Lördag :)

Godmorgon på er, tog en dusch precis när jag steg upp och det var sååå skönt. Kände mig skitig så då är det nog en ganska bra idé att duscha. haha.

Emil står och gör frunch, men jag var inte alls sugen på omelett så jag tänkte gå och hälla upp en skål med yoghurt och skiva en banan i. Det godaste som finns! :D if you ask me.

Känner mig krasslig än och sjukan har inte brutit ut ännu, vääldigt irriterande. Men det kommer väl säkert när jag minst anar det. Idag har vi inga planer, Viktor och Amanda ville att vi skulle hänga på till Finland idag och shoppa, men det blir jävligt svårt när jag inte har pengar. Sen när både jag och Emil inte är särskilt friska orkar vi inte ens följa med som sällskap. Så ja, vi får helt enkelt se vad som händer idag :).

Men nu ska jag gå och kolla om nya Spartacus finns så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0