miss håller-på-att-bli-sjuk!

Skit också..nu känner jag att sjukan kommer smygandes. Trodde jag skulle slippa det men icket! Emil har varit jättesjuk hela veckan och jag har inte känt något alls..men nu börjar jag bli tjock halsen. Hoppas på att det bara är något ryck min kropp har fått och att det inte bryter ut.

Klickade hem en massa godingar från nelly nyss, jag kunde inte låta bli! Dessutom ska det inte betalas förrän i slutet av juni så jag behöver inte känna någon panik. Hinner fixa pengar tills dess. Haha! Så pank som man är! Men jag kände att jag behövde förnya min garderob en hel del..får ångest om jag inte gör det!

can't wait..















:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0