mot kalix..

det blev ingen träning idag, kände inte att det var nödvändigt med tanke på att man ska dricka ikväll. musklerna kommer ju ändå bara försvinna liksom. har varit på systemet tidigare, gick en snabbsväng på stan med amanda och moa, köpte förköp till söndagens krogfest och sen åkte jag till mamma och lånade tankkortet, tankade och sen åkte jag hem. har packat klart allt och klippt emil, nu är han i duschen och när han är klar åker vi!

när vi kommer till kalix är det direkt hopp i duschen och äta middag efter det..sen så är det fixning för hela slanten! jag tror det lutar åt att inte fara på skotercrossen, känns ganska meningslöst när jag inte ens är intresserad av det. kör en ordentlig förfest istället och har det skoj! sen blir det självklart utgång..

ska försöka hinna skriva ett inlägg senare..men annars så får jag önska alla en hemskt trevlig kväll och en glad påsk! :)

ser hur som helst fram emot denna kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0