my baby balla balla

Har käkat middag för en stund sen, kollade även senaste avsnittet av CSI nyss. Det finns inte så mycket mer att tillägga..jag och Emil ska ta en promenad och handla lite godsaker till kvällen. Vi ska ha filmmaraton och äta oss feta! Det är det bästa när man inte festar. Då kan man ha mysiga hemmakvällar och trycka.

Har faktiskt kommit på mig själv att jag är en riktig serietittande människa. Jag vet inte hur många serier jag följer, men jag tycker det är sjukt roligt att kunna ha seriemaraton. Det kan rädda en hel dag ibland. Man kan aldrig få nog av serier helt enkelt. Desperate Housewives är ju ett måste..sen har vi One tree hill som jag har följt läänge, dock inte sett alla säsonger fullt ut men jag älskar den serien..man bli så glad och rörd på något sätt. Sen har vi The vampire diaries som jag kan dö för..True blood, Spartacus, CSI, Solsidan, South Park, Lost, Simpsons, 90210, ja jag får fan ALDRIG nog. Det är nästan sjukt..haha.

haha, förresten. Såg ni Talang igår? Shit, gubben som trodde han var så GRYM på att dansa&sjunga, Uffe som sjöng Balla Balla? Alltså..vilken jubelidiot. Jag skäms när jag ser folk skämma ut sig på tv. Ibland är det ju bara folk som driver, men i det här fallet så tror jag snubben var seriös. HAHAHHAHA!


Uffe, det höll tyärr inte denna gång. HAHA.

oj det blev en hel del att tillägga ändå. ska se ett avsnitt av Solsidan sen går vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0