polly summer berries..

..vilken besvikelse. idag när vi satt hos mamma och bläddrade igenom reklam så såg jag att dollarstore sålde en ny smak av polly och eftersom jag älskar choklad och polly väldigt mycket så var jag tvungen att åka och köpa en sån.

men attans så besviken jag blev..dom var inte alls så goda som jag förväntat mig :(. jättesuperduperbesviken! dom var ju såklart inte äckliga, men inte sådär att man vill ha 'mer' liksom! aja, dom är värda ett smakprov, vad vet jag, ni kanske tyvker om dom? ;)

när man ser påsen blir man sugen i alla fall, för själva påsen SER god ut. haha.

den är söt också.



imorgon är jag ledig och då ska jag (om jag inte blir störtsjuk) umgås med amanda, vi ska glida omkring på stan, jag tänkte kolla in ett par nya solbrillor eftersom mina gått sönder och ja sen ska hon bjuda mig på mjukglass! är det soligt ska vi nog steka på en bänk och snacka skit.

nu ska vi se en film och sen är det läggdags för mig. det märks att man har jobbat för jag är helt slut!

natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0