seg och LESS !

jag vill ha något att göra NU. min rastlöshet tar över och jag blir skogstokig. nu vill jag göra något vettigt av mitt liv innan jag gör..ja jag vet fan inte vad! sjuukt less.

har städat hos mamma sen igår, det blev en hel del festande så det var bra att vi fick det gjort. är rätt seg idag, men det känns ändå som att man skulle vilja göra något. men jaa, vi får se vad som sker. skulle behöva koka ihop någon middag så man får sig lite föda. lillebror talade om MAX och det lät ganska lockande..få se om man kanske drar en drive-in och åker hem och käkar sen.

skriver mer sen, ska ringa Emil och kolla vara han håller hus! hejdå.


Kommentarer
Postat av: hanzi /

va mysigt,vad ska du äta :)<3

jag gör inget:)

vad händer i veckan då:)

2010-04-18 @ 18:25:20
URL: http://hannahsangberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej :) allt bra med dig?

/ http://holykirch.blogg.se

2010-04-18 @ 18:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0