shit vad jag har sovit länge..

..men vet ni hur skönt det var?! jag är hur utvilad som helst för att jag har sovit typ tolv timmar inatt. egentligen hade jag planer på att stiga upp vid åtta när Emil vaknade, men jag hade ingen lust så jag somnade om och vaknade elva när mamma ringde. nu tänkte jag ta mig en morgonpromenad till mor, vi har typ heeelt tomt i kylskåpet så måste nalla lite käk där. haha, men ska iväg och handla sen så man har lite föda här hemma också! mamma kommer hem ikväll också, så idag är det sista dagen jag leker mamma.

btw, vet ni hur spännande avsnittet av Spartacus var igår? jag dööör, fan att man ska behöva vänta till 2011 för nästa säsong. jävligt störande. aja, måste hitta en ny bra serie att titta på så man slipper ha S i bakhuvvet hela tiden. det sjuka är ju att man kommer vara tvungen att se om serien igen för att fatta  något när säsong två börjar.

aja, nog om ointressanta saker. nu ska jag kolla min facebook och sen gå och göra mig klar för en promenad!

idag är det strålande sol! :D


lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0