sometimes you just got to be yourself for a while

Nu har jag sett tre avsnitt av nya Melrose Place. Kommer ihåg att jag älskade den serien när den gick på tv för flera år sen. Och när jag såg att det kommit ut nya avsnitt var det ingen tvekan om att jag skulle se den! Det blir bara mer spännande för varje avsnitt som går. Tror jag slå igång ett till innan jag bäddar ner mig för natten. 

Har ni någon gång känt er så ensamma att ni nästan vill spy utav den känslan? 
Det är så otroligt obehagligt att känna så och man vill liksom bara skrika av ilska och springa långt långt därifrån. Ibland kan det vara svårt att veta vad man ska göra och hur man ska göra för att det i slutändan ska bli rätt. Man får liksom en känsla av panikångest och obehag vilket gör att man blir osäker och rädd på samma gång. Ibland vill jag bara vara någon annanstans för en liten stund, sitta för mig själv och slippa tänka på vad andra ska säga eller tycka om mig. Men sen när man varit ensam och bara vill känna någon annans närhet och famn så finns den inte alltid där. Livet är inte så jävla lätt, men man försöker göra det bästa för att det ska ordna sig till slut. Alla dagar är inte enkla, det finns inga dagar som vi så fint kallar perfekt. Det finns bara dagar som är bättre än andra.


Kommentarer
Postat av: carro

ja! fan åh ;D

2010-04-12 @ 23:01:14
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0