suck..

Förlåt för att jag har varit sämst på att uppdatera under påsken, men jag har bara inte orkat. Har varit seg och trött och allmänt uttråkad, har liksom inte ens orkat pallra mig till datorn för att skriva några rader så ni vet att jag lever. Påsken har varit bra, vi har myst och haft familjekvällar med spel och massa gott, men även fest har funnits med i bilden. Så med andra ord så har påsken varit helt OK iår. Dock inge skoteråkande och inge slalom iår men ibland kan man ju vara hemma och ta det lugnt också.

Idag har jag inga planer alls, känner att jag skulle behöva göra något. Men inga pengar har man så det finns inte så mycket att göra. tyvärr. Är less på att vara arbetlös och inte har någon inkomst, ibland skulle jag bara vilja fly landet och bara vara för en stund men det blir svårt det med eftersom man måste ha pengar för det också. En sak som är bra dock, det är ju att jag skickade in ansökan till skola igår. Det blev häldovägledning, så vi får hoppas på att jag kommer in till hösten! Känns som att det börjar vara dags. Men förhoppningsvis hör dom av sig från Ica Maxi nu i veckan eller närmsta tiden så jag får börja jobba.

Jag har så mycket att tänka på nu och vill bara att det ska ordna sig för arbetlös och icke sysselsatt passar inte en rastlös person som mig. Blir tokig av att bara tänka tanken!

Så nu tänkte jag slå igång någon serie för att få tankarna på annat håll. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda!


Kommentarer
Postat av: simone

Så snygg du är :D

2010-04-07 @ 12:29:18
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0