trött på detta eviga snorandet!

ja det kanske inte var så bra att jag cyklade idag, för nu känner jag mig sämre. det har blåst som bara den också så jag kanske borde ha hållt mig inne idag. men jag kunde inte stå emot! hatar att bara sitta hemma och dega..speciellt om jag är tvungen, då måste jag nästan alltid trotsa det! haha.

började i alla fall dagen med en promenad till mamma, där hämtade jag upp cykeln och sen cyklade jag in mot stan. var in en snabbis på af för påanmälan och sen cyklade jag vidare till mammas jobb. hängde där ett tag och sen kom emil och hämtade upp mig för han behövde hjälp med att hitta till besiktningen i Älvsbyn..långt åt helvete men det var tydligen brådskande. sen när vi var tillbaka i Luleå igen satte vi oss och tog en räkmacka på dagoberts, amanda&emelie joinade oss och sen när vi hade ätit färdigt åkte emil hem och jag gick vidare på stan med amanda! hittade ett par nya solbrillor och ett rosa nagellack på h&m..ASSNYGGT!

sen tog vi en glass och därefter var det dags för oss att gå skilda vägar. låter typ sorgligt. haha.

kom hem för ett par timmar sen och har legat och tittat på S.H.F och O.T.H! Tänkte kanske slå igång ett avsnitt av M.P strax, måste bara göra mig en macka för vi käkade senaste vid fyra så nu är jag hungrig :)

hoppas ni har en bra kväll i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0