what to tell?

Nu är klockan mycket ser jag, kom precis hem från mamma. Har suttit där och fikat med moster och mina bröder, Emil följde inte med som vanligt. Tråkiga människa! gaaah. Aja. Sen sist jag skrev har jag hunnit laga middag, sett lite serier, myst framför tvn med darling och ja inte så mycket mer.

Promenerade till mamma och sen blev klockan hemskt mycket att jag var tvungen att låna hennes bil. Är inte ett stort fan av att gå ensam i mörkret nämligen. Nu ska jag vänta på att Emil ska spela klart sitt äckelspel så vi kan se någon film&sen gå och lägga oss!

Jag är nöjd med min dag :). Hoppas alla andra också har haft en bra dag! God natt.


Kommentarer
Postat av: carro

ja, det förstår jag. men du får njuta av våren på heltid istället ;) underbart ju!

2010-04-14 @ 22:57:19
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0