Winnerbäck!

Godmorgon :). Idag vaknade jag tio över sju av mig själv, kände mig pigg men låg ändå kvar i sängen en stund för att. Steg upp för ett sen, gjorde mig gröt och åt frukost med Emil! Nu har han åkt till jobbet och jag tänkte äta upp min gröt och sen får vi se vad som sker. Tror jag ska gå ut och gå en sväng, sen hem och duscha och så. Därefter tänkte jag åka och handla mat till ikväll och sen ska jag träna! :) Typ så kommer min dag se ut, ikväll blir det lugnt, ska laga tacos och ha myskväll med någon bra film. Eftersom mamma är borta ska vi vara där och göra mat åt mina syskon och sen sova där!

Ha en bra fredag. Nu ska jag lyssna vidare på Lars Winnerbäck!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jo man blir galen annars.

Jag är också lite dålig på att höra av mig. hehe.

Men vi får bestämma att vi gör nått till veckan eller så.

2010-04-16 @ 08:29:27
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0