yoggi skogsbär&banan!

Himmelskt gott!

Steg upp för ett tag sen, tog mig en dusch och nu sitter jag och äter frukost. Älsklingens föräldrar kommer hit senare idag och ska hjälpa oss och fixa i lägenheten lite. Typ få upp gardiner som hans mor så snällt sytt åt oss och borra upp tavlor osv :). Skönt att få det gjort också!

Känner mig friskare idag, är bara lite täppt i näsan men annars är det bra. Så jag hade tur och slapp bli sjukast i världen. Men baby hostar hela dagarna och det har han gjort hela veckan..stackars liten!

Ska äta färdigt nu. Men jag skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Mikkellejla

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-03-17 @ 12:06:58
URL: http://mikkellejla.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0