En lång bilresa kan få en på andra tankar!

Jag har nu kommit på att jag saknar bloggen. Inatt när vi körde upp från Stockholm kom jag på att jag ska börja blogga igen. Har ärligt talat saknat det. På onsdag flyttar jag ner till Stockholm igen och det ska faktiskt bli skit kul! Är så trött på Luleå och jag behöver lite miljöombyte typ nu. Det känns faktiskt riktigt bra också, konstigt är det att man i julas bara ville flytta upp och stanna, men nu har det vänt helt. Jag är en storstadsmänniska och så är det! Kan ju inte ljuga för mig själv direkt. Haha.

Körde ju en weekend över helgen som var, Elli kom på i onsdagskväll att vi skulle åka ner till Stockholm. Sagt och gjort så tog vi flyget ner i torsdagskväll. Vi kom fram vid tio till hennes morfar som förövrigt bor på Älgö, Solsidan. Sjukt mysigt ställe och hur fint som helst! Hennes morfar och hans fru var så himla goa och snälla, har nog aldrig känt mig så välkommen hemma hos någon som jag gjorde där! I fredags åkte vi in till stan och kikade runt, en och annat klädesplagg följde med kan jag säga. Senare satte vi oss på Temple bar och tog en öl, runt halv fyra tog vi djurgårdsfärjan över till Gröna Lund! Vi åkte karusell, gick in i spökhuset, drack öl och skrattade massor. Runt sju-åtta åkte vi tillbaka till Älgö och åt middag samt fixade oss. Drog vidare in till stan för mer alkoholintag och vi hade faktisktk riktigt kul :).

Vi hamnade på efterfest i husby och när vi vaknade undrade vi hur vi hamnat där. och varför...bakfyllan kom smygandes sakta men säkert, men Elli var nog den som mådde sämst av alla. stackarn! Lördagskvällen spenderade vi inne i stan, gick runt, kollade på fulla människor, åt på Mc donalds och Mirja var också med, åkte förbi en kräftskiva i Skanstull och sen åkte vi hem. Båda två somnade DIREKT.

Igår morse steg vi upp vid nio, åt frukost, packade och sen började den längsta resan i våra liv. Vi var framme 01.00..

för att se bilder från helgen gå in på Ellis blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0