jag orkar inte!

Sån här smärta pallar jag inte med, jävla skit. Att man är så dum och super istället för att börja käka pencillin är nog det korkaste jag gjort. Hur kommer det sig att man gör så? Kan väl bara vara jag som är så jävla extremt korkad. Fan fan fan..Min rygg värker som aldrig förr och jag vill bara skjuta mig själv! Jag hostar som en idiot och det är fasiken inte det bästa jag varit med om. Snarare det värsta. Medicinen gör min mage till ett krigsfält och det ogillas som fan ska ni veta!

Och till råga på allt är jag helt jävla ensam. Alla har åkt in till stan för att ha lite kul medans jag sitter här och tycker synd om mig själv. Hade så gärna följt med, men jag har inga krafter, det finns ingen ork. Jag som ska börja träna imorrn och mår jag såhär kommer det ju absolut inte gå. Fan vilken ångest man kan ha!! Fyfaaan säger jag bara.

Jag borde gå och sova men jag kan inte sova ensam, inte i det här kalla rummet och verkligen inte när man ser rakt in i lägenheten. Fybubblan säger jag! Vill bara att Mia ska komma hem nu så hon kan tycka synd om mig.

nåja, nu ska jag sluta gnälla och kolla lite kläder på h&m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0